Protokół Nr 47/2021 z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego w dniu 18 sierpnia 2021 r.



W posiedzeniu udział wzięli:
 
Członkowie Zarządu Powiatu:
  1. Artur Berus                                                   ‒ Starosta
  2. Anna Leżańska                                              ‒ Wicestarosta
  3. Tadeusz Bałchanowski                                    ‒ Członek Zarządu Powiatu
  4. Katarzyna Bilska                                            ‒ Członek Zarządu Powiatu
  5. Adam Ciok                                                    ‒ Członek Zarządu Powiatu
 
Stali uczestnicy posiedzenia:
  1. Urszula Wrona              ‒ Skarbnik Powiatu
  2. Małgorzata Nosowicz               ‒ Sekretarz Powiatu
 
 
Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Posiedzeniu przewodniczył Starosta – Pan Artur Berus.
Posiedzenie protokołowała: Olga Łukomska – Inspektor.
 
Porządek posiedzenia:
1.      Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu skarżyskiego w sprawie:
  • zatwierdzenia specyfikacji warunków zamówienia, powierzenia powołania komisji przetargowej oraz zatwierdzenia wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. ”Wykonanie w 2021 roku prac geodezyjno – kartograficznych wynikających z zadań realizowanych przez Starostwo Powiatowe w Skarżysku – Kamiennej II”,
  • wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2021 rok,
  • zmieniająca plan finansowy środków otrzymanych z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19.
2.      Przyjęcie informacji o przebiegu wykonania budżetu Powiatu Skarżyskiego za I półrocze 2021 roku oraz informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej za I półrocze 2021 roku.
3.      Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
4.      Sprawy różne.
 
Starosta – Pan Artur Berus przedstawił proponowany porządek posiedzenia oraz zapytał o uwagi i wnioski.
W związku z brakiem uwag, Zarząd Powiatu przyjął porządek posiedzenia.
 
 

 
Streszczenie posiedzenia:
 
Ad. pkt 1. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
 
a)      zatwierdzenia specyfikacji warunków zamówienia, powierzenia powołania komisji przetargowej oraz zatwierdzenia wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. ”Wykonanie w 2021 roku prac geodezyjno – kartograficznych wynikających z zadań realizowanych przez Starostwo Powiatowe w Skarżysku – Kamiennej II” (załącznik nr 2),
Treść powyższej uchwały zreferowała Wicestarosta – Pani Anna Leżańska.
Zarząd Powiatu nie wniósł uwag i jednogłośnie podjął uchwałę w przedmiotowej sprawie.
 
b)     wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2021 rok (załącznik nr 3),
Referująca, Skarbnik Powiatu – Pani Urszula Wrona wyjaśniła, że proponowane zmiany w budżecie powiatu wynikają z:
  1. Decyzji Wojewody Świętokrzyskiego znak FN.I.3111.433.2021 z dnia 11 sierpnia 2021 roku w sprawie zwiększenia dotacji z budżetu państwa o kwotę 3 862zł na finansowanie dodatków specjalnych za pracę w terenie dla pracowników socjalnych. Kwota 1 000zł przeznaczona jest dla Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy, zaś kwota 2 862zł dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.
  2. Decyzji Wojewody Świętokrzyskiego znak FN.I.3111.423.2021 z dnia 9 sierpnia 2021 roku w sprawie zwiększenia dotacji z budżetu państwa o kwotę 846zł na realizację programów oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla sprawców przemocy w rodzinie realizowanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie.
  3. Pisma Centrum Obsługi Placówek z dnia 9 sierpnia 2021 roku w sprawie przeniesienia planu wydatków Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Nr 1 Przystań 1 pomiędzy paragrafami w kwocie 900zł na zakup leków dla wychowanków oraz na dofinansowanie dla pracownika zakupu okularów korekcyjnych.
  4. Pisma Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z dnia 9 sierpnia 2021 roku w sprawie przeniesienia kwoty 2 000zł pomiędzy paragrafami na usługi telekomunikacyjne.
  5. Pisma Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych z dnia 4 sierpnia 2021 roku w sprawie przeniesienia planu wydatków na wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń pomiędzy rozdziałami w kwocie 152 000zł oraz zabezpieczenia kwoty 29 460zł na odprawy dla pracowników obsługi w związku z likwidacją stanowisk pracy.
  6. Wyciągu z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego odbytego w dniu 4 sierpnia 2021 roku w sprawie zwiększenia środków o 3 000zł na zakup aparatu cyfrowego wraz z akcesoriami dla rzecznika prasowego. Zaplanowane w budżecie środki na ten cel okazały się niewystarczające.
  7. Pisma I Liceum Ogólnokształcącego im. J. Słowackiego z dnia 6 sierpnia 2021 roku w sprawie przeniesienia planu wydatków pomiędzy paragrafami na wypłatę odpraw dla nauczycieli (48 552zł) oraz na opłatę do Urzędu Dozoru Technicznego za badanie windy (200zł).
  8. Pisma Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej w sprawie przeniesienia planu pomiędzy paragrafami w kwocie 20 000zł na zwiększone koszty usług telefonicznych (10 000zł) oraz mediów (10 000zł).
  9. Ze zmiany klasyfikacji budżetowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z 26 lipca 2021 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych. Większość zmian wchodzi w życie dopiero w 2022 roku, ale pojawiły się nowe paragrafy dochodowe przeznaczone do klasyfikowania środków Funduszu Przeciwdziałania COVID -19, które obowiązują  już w tym roku i zobowiązani jesteśmy w ciągu 3 miesięcy od dnia ogłoszenia rozporządzenia (tj. do 30 października 2021 r.) na dostosowanie uchwał budżetowych na rok 2021 do wprowadzanych zmian.
  10. Pisma Centrum Obsługi Placówek z dnia 18 sierpnia 2021 roku w sprawie przeniesienia planu wydatków pomiędzy paragrafami w kwocie 3 502zł na zapłatę kary umownej za rozwiązanie umowy na dostawę internetu.
Zarząd Powiatu podjął uchwałę w przedmiotowej sprawie.
 
c)      zmieniająca plan finansowy środków otrzymanych z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 (załącznik nr 4)
Skarbnik Powiatu – Pani Urszula Wrona poinformowała, że plan finansowy wydzielonego rachunku środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 został określony przez Zarząd Powiatu Skarżyskiego uchwalą Nr 29/52/2021 z dnia 26 maja 2021 roku, zgodnie z zapisami art. 65 ust.11 i 12 ustawy z dnia 31 marca 2021 roku o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw. Dodała, że Rozporządzeniem Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z 26 lipca 2021 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych wprowadzono nowe paragrafy dochodowe przeznaczone do klasyfikowania środków Funduszu Przeciwdziałania COVID -19, które obowiązują  już w tym roku i zobowiązani jesteśmy w ciągu 3 miesięcy od dnia ogłoszenia rozporządzenia (tj. do 30 października 2021 r.) na dostosowanie uchwał budżetowych na rok 2021 do wprowadzanych zmian.
Zarząd Powiatu jednogłośnie podjął powyższą uchwałę.
    
 
 
Ad. pkt 2. Przyjęcie informacji o przebiegu wykonania budżetu Powiatu Skarżyskiego za I półrocze 2021 roku (załącznik nr5) oraz informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej za I półrocze 2021 roku  (załącznik nr 6),
Z treścią powyższych informacji zapoznała zebranych Skarbnik Powiatu – Pani Urszula Wrona.
Zarząd Powiatu przyjął przedstawione informacje.
 
 
Ad. pkt 3. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu
W związku z realizacją przez Powiat Skarżyski projektu pn.: „Obiekt bez barier – poprawa dostępności do usług publicznych dla osób niepełnosprawnych poprzez likwidację barier w komunikowaniu się w trzech budynkach należących do Powiatu Skarżyskiego, będących siedzibami urzędu i jednostek organizacyjnych powiatu, służących celom publicznym” dofinansowanego ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze, Sekretarz Powiatu – Pani Małgorzata Nosowicz zapoznała zebranych z przygotowaną dokumentacją wymaganą do przeprowadzenia w drodze zapytania ofertowego następujących postepowań:
  • na dostawę, montaż i instalację wyposażenia na potrzeby osób słabowidzących i niewidomych do budynków użyteczności publicznej przy ul. Konarskiego 20 i pl. Floriańskim 1 w Skarżysku-Kamiennej, (tj. udźwiękowiony terminal multimedialny tyflograficzny – 2 szt., plan tyflograficzny wewnętrzny PMMA do zamontowania na ścianach na klatkach schodowych – 8 szt., nadajnik beacon – 8 szt.),
  • na dostawę, montaż, konfigurację oraz uruchomienie systemu pętli indukcyjnej w Starostwie Powiatowym w Skarżysku-Kamiennej (tj. systemu pętli indukcyjnej stanowiskowo – stancjonarny – 2 szt., system pętli indukcyjnej wielkopowierzchniowy do 250 m² - 1 szt.).
Jednocześnie, Sekretarz zwróciła się z prośbą o udostępnienie Komisji powołanej do przeprowadzenia powyższego postepowania, planów budynków przy ul. Konarskiego 20 i pl. Floriański 1, wraz z aktualnym rozmieszczeniem / lokalizacją pomieszczeń w celu właściwego zaprojektowania i wykonania rozwiązań dedykowanych osobom niepełnosprawnym, będących przedmiotem zamówienia (w szczególności udźwiękowione terminale multimedialne tyflograficzne i plany tyflograficzne) (pismo w tej sprawie stanowi załącznik nr 7).
Zarząd Powiatu, zaakceptował przedstawione dokumenty. Jednocześnie, Zarząd zadeklarował przekazanie planów budynków, o które zwróciła się Sekretarz Powiatu.
 
 
Starosta – Pan Artur Berus poinformował, że w roku bieżącym Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej bierze udział w opracowywaniu „Barometrów zawodów”, czyli ogólnopolskiego badania i analizy rynku pracy, którego celem jest przygotowanie prognozy zapotrzebowania na pracowników w 2022 r. (załącznik nr 8). W związku z powyższym, Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy zwraca się z prośbą o przekazanie do PUP w terminie do dnia 10.09.2021r. informacji na temat:
  • planowanych przez powiat w 2022 r. inwestycjach,
  • zapotrzebowania na rok 2022 za zawody nauczycielskie w podległych Starostwu szkołach.
Wobec powyższego, Zarząd Powiatu zobowiązał Dyrektora ZDP – Pana Marka Czyża, Naczelnik Wydziału IM – Panią Katarzynę Geller oraz Naczelnik Wydziału EK – Panią Renatę Pacek do przekazania powyższych informacji w terminie do dnia 06.09.2021r. do Zespołu ds. Obsługi Zarządu Powiatu i Kadr, który przekaże zebrane informacje do Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej.
 
 
Starosta – Pan Artur Berus poinformował, że Inspektor Ochrony Danych zwrócił się z wnioskiem o zakup dedykowanej dla Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej normy PN-EN ISO/IEC-27001:2017 wersja polska (System zarządzania bezpieczeństwem informacji – Wymagania) (załącznik nr 9). Dodał, że dostęp do w/w normy niezbędny jest do wykonywania przez IOD obowiązków. Koszt zakupu licencji bezpośrednio w Polskim Komitecie Normalizacyjnym wynosi 112,56 zł brutto.
Zarząd Powiatu wyraził zgodę w powyższej sprawie.
 
 
Członek Zarządu – Pan Tadeusz Bałchanowski przedstawił pismo Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa (załącznik nr 10), informujące, że na skutek sytuacji epidemiologicznej, zaplanowana w budżecie na 2021 rok publikacja „Skarżyskich Zeszytów Ligi Ochrony Przyrody, Piękne, rzadkie i chronione. Część X” nie zostanie zrealizowana. Powodem jest brak kompletu artykułów pochodzących od autorów niezależnych.
Zarząd Powiatu, przyjął powyższą informację do wiadomości.
 
 
Członek Zarządu – Pan Adam Ciok poinformował, że w dniu 17 sierpnia 2021r. wpłynęła oferta Klubu Sportowego „Skoczek” z siedzibą w Skarżysku-Kamiennej na realizację zadania publicznego w formie tzw. „małych grantów” (pismo w tej sprawie stanowi załącznik nr 11). Wyjaśnił, że zadanie dotyczy organizacji projektu pt. „Otwarte Mistrzostwa Powiatu Skarżyskiego w Szachach Szybkich 2021”. Całkowity koszt realizacji zadania wynosi 3 500,00 zł., a wnioskowana kwota dotacji to 2 000,00 zł.
Pan Adam Ciok wskazał, że oferta złożona przez Klub Sportowy „Skoczek” nie wpisuje się w założenia „Programu Współpracy Powiatu Skarżyskiego z organizacjami pożytku publicznego na 2021 rok”. W związku z powyższym, Referat ds. Promocji w Wydziale Edukacji, Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki negatywnie opiniuje pod względem merytorycznym złożoną ofertę.
W toku przeprowadzonej dyskusji, Zarząd Powiatu negatywnie rozpatrzył przedmiotową ofertę.
 
 
Członek Zarządu – Pan Adam Ciok poinformował, że w dniu 11 sierpnia 2021r. wpłynęła oferta Stowarzyszenia „Włącz się” z siedzibą w Stąporkowie ul. Krasińskiego 26, na realizację zadania publicznego w formie tzw. „małych grantów” (załącznik nr 12). Wyjaśnił, że zadanie dotyczy organizacji projektu pt. „Między nami - pokoleniami”, do którego zaproszona została P. Anna Tchórzewska, lokalna artystka. Projekt obejmuje warsztaty lokalne i jego celem jest upowszechnianie pozytywnego wizerunku osób starszych w społeczeństwie. Całkowity koszt realizacji zadania wynosi 6 900,00 zł., a wnioskowana kwota dotacji to 1 000,00 zł.
Pan Adam Ciok wskazał, że oferta złożona przez Stowarzyszenie „Włącz się”” wpisuje się w założenia „Programu Współpracy Powiatu Skarżyskiego z organizacjami pożytku publicznego na 2021 rok”, wzór i treść wniosku są zgodne z obowiązującymi przepisami. Referat ds. Promocji w Wydziale Edukacji, Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki pozytywnie opiniuje pod względem merytorycznym złożoną ofertę.
Zarząd Powiatu pozytywnie rozpatrzył przedstawioną ofertę.
 
 
Członek Zarządu – Pan Tadeusz Bałchanowski poinformował, że Zarząd Dróg Powiatowych zwraca się z prośbą o wyrażenie zgody na sprzedaż drewna w ilości ok 38 mb. pozyskanego z wycinki drzew przy ulicy Piłsudskiego w trakcie realizacji zadania pn.: „Budowa zintegrowanego systemu komunikacyjnego obejmującego wykonanie przebudowy istniejącego układu komunikacyjnego wraz z budową obiektu w celu przekroczenia linii kolejowej nr 8 Warszawa – Kraków i skomunikowania osiedla Dolna Kamienna z Osiedlem Przydworcowym w Skarżysku-Kamiennej” (pismo w tej sprawie stanowi załącznik nr 13) .
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na wszczęcie procedury sprzedaży w/w drzewa.
 
 
Wicestarosta – Pani Anna Leżańska zapoznała zebranych z pismem najemcy lokalu użytkowego nr 109 znajdującego się na pierwszym piętrze w budynku użytkowym przy ul. Sikorskiego 20 w Skarżysku-Kamiennej, w sprawie rozwiązania umowy Nr IM/130/2016 z dnia 02.11.2016r., z dniem 31 sierpnia 2021 roku (załącznik nr 14).
Pani Anna Leżańska dodała, że aktualna umowa zawarta była na czas nieokreślony. Zgodnie z jej zapisami, rozwiązanie może nastąpić z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia. Przepisy prawa dopuszczają jednak możliwość wcześniejszego rozwiązania umowy, o co wnosi wnioskodawca.
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na rozwiązanie w/w umowy z dniem 30.09.2021r.
 
 
W związku ze zbliżającym się terminem składania wniosków o przyznanie Nagrody Świętokrzyskiego Kuratora Oświaty, Członek Zarządu – Pani Katarzyna Bilska przedstawiła pismo Naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki zawierające prośbę o wytypowanie kandydatów do w/w odznaczeń (załącznik nr 15).
Zarząd Powiatu wytypował:
  • Panią Martynę Maćkowiak ― Dyrektor I Liceum Ogólnokształcącego,
  • Pana Marcina Kruka ― Dyrektora Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych.
 
Członek Zarządu – Pan Tadeusz Bałchanowski zapoznał zebranych z pismem Świętokrzyskiego Inspektora Ochrony Środowiska w Kielcach dotyczącym podjętych działań w sprawie zrzutu wody z kopalni w Suchedniowie (pismo w tej sprawie stanowi załącznik nr 16).
Zarząd Powiatu przyjął przedstawione informacje do wiadomości. Jednocześnie Zarząd wskazał, że przedmiotowe pismo przekazane zostanie Przewodniczącemu Komisji Budżetu, Rozwoju Gospodarczego, Infrastruktury i Porządku Publicznego – Panu Emilowi Tokarczykowi.
 
 
Członek Zarządu – Pan Tadeusz Bałchanowski poinformował, że Prezydent Miasta Skarżyska-Kamiennej decyzją z dnia 11.08.2021r. zezwolił zarządcy Zespołu Szkół Transportowo-Mechatronicznych z nieruchomości położonej w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Legionów 119, usunąć drzewa z gatunków:
  • Topola osika – 1 szt.,
  • Lipa drobnolistna – 1 szt.
(załącznik nr 17)
Zarząd Powiatu przyjął powyższą informację do wiadomości.
 
 
Członek Zarządu – Pani Katarzyna Bilska poinformowała, że Dyrektor Zespołu Szkół Transportowo-Mechatronicznych zwraca się z prośbą o wyrażenie zgody na utworzenie jednego oddziału w Szkole Policealnej nr 4 ZSTM w zawodzie technik bezpieczeństwa i higieny pracy, w roku szkolnym 2021/2022 (załącznik nr 18). Dodała, że na chwilę obecną jest 23 kandydatów zainteresowanych nauką na w/w kierunku.
Zarząd Powiatu, jednogłośnie wyraził zgodę w przedmiotowej sprawie.
 
 
Członek Zarządu – Pani Katarzyna Bilska poinformowała, że Dyrektor Zespołu Szkół Samochodowo-Usługowych w Skarżysku-Kamiennej zwraca się z prośbą o wyrażenie zgody na utworzenie w roku szkolnym 2021/2022 dwóch oddziałów Technikum Nr 3 oraz jednego oddziału Branżowej Szkoły I Stopnia Nr 3:
1.      Technikum Nr 3:
  • jeden oddział dwuzawodowy – zawody: technik pojazdów samochodowych (26 oryginałów świadectw) oraz technik żywienia i usług gastronomicznych (11 oryginałów świadectw),
  • jeden oddział jednozawodowy – zawód technik usług fryzjerskich (29 oryginałów świadectw).
2.      Branżowa Szkoła I Stopnia Nr 3:
  • jeden oddział wielozawodowy (14 oryginałów i 2 kopie świadectw) z możliwością uzupełnienia (nabór do Branżowej Szkoły trwa do końca września). Przedmioty zawodowe dla klasy wielozawodowej realizowane są w systemie kursowym. (pismo w tej sprawie stanowi załącznik nr 19)
Pani Katarzyna Bilska poinformowała, że koszt funkcjonowania klasy do końca roku kalendarzowego 2021 wynosi około 29 000,00 zł. Natomiast całkowity koszt – około 90 000,00 zł.
Zarząd Powiatu jednogłośnie wyraził zgodę w przedmiotowej sprawie.
 
 
Z pismem Dyrektora Zespołu Placówek Edukacyjno Wychowawczych w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze przetargu środka trwałego – samochodu marki Ford Transit 2,4 TDCI o nr rej. TEK 47 PA (załącznik nr 20), zapoznała zebranych Członek Zarządu – Pani Katarzyna Bilska.
Poinformowała, że pojazd został wyprodukowany i zakupiony przez ZPEW w roku 2008. Na chwilę obecną nie jest wykorzystywany do dowozów uczniów na zajęcia szkolne i nie jest planowana dalsza jego eksploatacja. Koszty stałe utrzymania pojazdu wynoszą rocznie 2 790,00 zł (ubezpieczenie, przeglądy rejestracyjne) oraz koszty ewentualnych napraw (w roku 2020 wyniosły 3 830, zł – przeglądy eksploatacyjne, naprawy).
Członek Zarządu wskazała, że wartość zakupowa samochodu wynosiła 185 000,00 zł, stan umorzenia na dzień 01.01.2021r. wynosi 100%. Przebieg licznika pojazdu – 436 015 km.
Zarząd Powiatu przychylił się do wniosku Dyrektora ZPEW.
 
 
Członek Zarządu – Pani Katarzyna Bilska zapoznała zebranych z pismem Dyrektora Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych zawierającym prośbę o wyrażenie zgody na zatrudnienie trzech nauczycieli emerytowanych, posiadających kwalifikacje zawodowe zgodne z obowiązującymi przepisami prawa (pismo w tej sprawie stanowi załącznik nr 21).
Pani Katarzyna Bilska poinformowała, że Dyrektor prośbę swą motywuje faktem, że w chwili obecnej nie ma możliwości przydzielenia powyższych godzin zatrudnionym nauczycielom. Natomiast, jeden z nowo zatrudnionych nauczycieli, otrzymałby zastępstwo (na 20/20 etat) za nauczyciela praktycznej nauki zawodu, który będzie przebywał na długotrwałym zwolnieniu lekarskim.
Zarząd Powiatu wyraził zgodę w przedmiotowej sprawie.
 
 
Członek Zarządu – Pani Katarzyna Bilska przedstawiła pismo Dyrektora Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 zawierające prośbę o wyrażenie zgody na zatrudnienie emeryta na stanowisku pracy – kierowca / konserwator (załącznik nr 22).
Pani Katarzyna Bilska wyjaśniła, że osoba o której zatrudnienie wnosi Dyrektor, była pracownikiem Ośrodka do 27.07.2021r. Po przejściu na emeryturę zwróciła się o umożliwienie kontynuacji zatrudnienia. Biorąc pod uwagę, że jest osobą doskonale zorganizowaną, sumiennie wykonującą powierzone obowiązki, Dyrektor wnosi o pozytywne rozparzenie swojej prośby.
Wobec powyższego, Zarząd Powiatu wyraził zgodę w powyższej sprawie.
 
 
Członek Zarządu – Pani Katarzyna Bilska zapoznała zebranych z pismem Dyrektora Zespołu Szkół Technicznych informującym, że po przeprowadzeniu procedury przetargowej, zamierza wynająć od 01.09.2021r. na okres trzech lat wiatę magazynową znajdującą się na terenie CKP za miesięczną kwotę 567,04 zł brutto (załącznik nr 23).
Zarząd Powiatu przyjął powyższą informację do wiadomości.
 
 
Wicestarosta – Pani Anna Leżańska przedstawiła zebranym pismo Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów (załącznik nr 24) informujące, że wydatki związane z realizacją projektu pn.: „Rozbudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy Suchedniów o windę dla osób niepełnosprawnych”, złożonego w ramach obszaru B „Programu wyrównywania różnic między regionami III”, zostały w większości poniesione przed podpisaniem przez samorząd powiatowy umowy z PFRON. W związku z powyższym, odstępuje od podpisania Umowy Nr 200/2021.
Zarząd Powiatu, przyjął powyższą informację do wiadomości.
 
Na tym zakończono posiedzenie.
 
 
          Protokołowała                                             Przewodniczący Zarządu
           Olga Łukomska                                                  Artur Berus
 

Podpisy Członków Zarządu Powiatu:
  1. A. Leżańska
  2. T. Bałchanowski
  3. K. Bilska
  4. A. Ciok
 
Załączników: 24
 
  • Załącznik nr 1 – lista obecności na posiedzeniu Zarządu Powiatu,
  • Załącznik nr 2 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie zatwierdzenia specyfikacji warunków zamówienia, powierzenia powołania komisji przetargowej oraz zatwierdzenia wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. ”Wykonanie w 2021 roku prac geodezyjno – kartograficznych wynikających z zadań realizowanych przez Starostwo Powiatowe w Skarżysku – Kamiennej II”,
  • Załącznik nr 3 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2021 rok,
  • Załącznik nr 4 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego zmieniająca plan finansowy środków otrzymanych z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19,
  • Załącznik nr 5 – Informacja o przebiegu wykonania budżetu Powiatu Skarżyskiego za I półrocze4 2021r.,
  • Załącznik nr 6 – Informacja o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej za I półrocze 2021r.,
  • Załącznik nr 7 –  pismo Zespołu ds. Polityki społecznej i Senioralnej z dnia 17.08.2021r.,
  • Załącznik nr 8 – pismo Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej z dnia 13.08.2021r.,
  • Załącznik nr 9 – pismo Inspektora Ochrony Danych Osobowych z dnia 16.08.2021r.,
  • Załącznik nr 10 – pismo Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa z dnia 16.08.2021r.,
  • Załącznik nr 11 – pismo Wydziału Edukacji, Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki z dnia 17.08.2021r.,
  • Załącznik nr 12 – pismo Wydziału Edukacji, Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki z dnia 16.08.2021r.,
  • Załącznik nr 13 – pismo Zarządu Dróg Powiatowych z dnia 17.08.2021r.,
  • Załącznik nr 14 – pismo Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej z dnia 12.08.2021r.,
  • Załącznik nr 15 – pismo Wydziału Edukacji, Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki z dnia 13.08.2021r.,
  • Załącznik nr 16 – pismo Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa z dnia 12.08.2021r.,
  • Załącznik nr 17 – Decyzja Prezydenta Miasta Skarżyska-Kamiennej z dnia 11.08.2021r.,
  • Załącznik nr 18 – pismo Dyrektor Zespołu Szkół Transportowo-Mechatronicznych z dnia 04.08.2021r.,
  • Załącznik nr 19 – pismo Dyrektor Zespołu Szkół Samochodowo-Usługowych z dnia 09.08.2021r.,
  • Załącznik nr 20 – pismo Dyrektora Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych z dnia 17.08.2021r.,
  • Załącznik nr 21 – pismo Dyrektora Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych z dnia 17.08.2021r.,
  • Załącznik nr 22 – pismo Dyrektora Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 z dnia 17.08.2021r.,
  • Załącznik nr 23 – pismo Dyrektora Zespołu Szkół Technicznych z dnia 11.08.2021r.,
  • Załącznik nr 24 – pismo Zespołu ds. Polityki Społecznej i Senioralnej z dnia 18.08.2021r.

Protokół (816kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Olga Łukomska (18 sierpnia 2021)
Opublikował: Olga Łukomska (13 września 2021, 12:42:34)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 810