Protokół Nr 8/2021 z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego w dniu 23 lutego 2022 r.

 
  
 
W posiedzeniu udział wzięli:
 
Członkowie Zarządu Powiatu:
  1. Artur Berus                                                   ‒ Starosta      
  2. Anna Leżańska                                              ‒ Wicestarosta
  3. Katarzyna Bilska                                            ‒ Członek Zarządu Powiatu
  4. Tadeusz Bałchanowski                                    ‒ Członek Zarządu Powiatu
  5. Adam Ciok                                                    ‒ Członek Zarządu Powiatu
 
Stali uczestnicy posiedzenia:
  1. Małgorzata Nosowicz                                     ‒ Sekretarz Powiatu
  2. Urszula Wrona                                              ‒ Skarbnik Powiatu
 
Pozostali uczestnicy posiedzenia:
  1. Katarzyna Geller                                           ‒ Naczelnik Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi       Gospodarczej
  2. Karolina Oleksiak                                          ‒ Radca Prawny
  3. Agnieszka Prusinowska                                ‒  Kierownik w Zespole Zarządzania  Kryzysowego

Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Posiedzeniu przewodniczył Starosta – Pan Artur Berus.
Posiedzenie protokołowała: Anna Radzimirska-Lange – Inspektor.
 
 
 
 
Porządek posiedzenia:
1.         Podjęcie uchwały Zarządu Powiatu w sprawie:
  • a. wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2022 r.,
  • b. zatrudnienia Dyrektora Centrum Obsługi Placówek w Skarżysku-Kamiennej,
  • c. upoważnienia pana Janusza Maciejewskiego- Dyrektora Zespołu Szkół Technicznych im. Armii krajowej w Skarżysku-Kamiennej.
2.         Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
3.         Sprawozdanie z realizacji zadań wykonywanych przez  Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Skarżysku – Kamiennej z zakresu administracji rządowej za rok 2021.
4.         Sprawy różne.
 
 
Ad. pkt 1. Przyjęcie projektów Uchwał Rady Powiatu Skarżyskiego  w sprawie:
a.       wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2022 r., załącznik nr 2.
 
Skarbnik Powiatu Pani Urszula Wrona poinformowała, że  proponowane zmiany w budżecie Powiatu Skarżyskiego wynikają z:
  1. Porozumienia z Gminą Skarżysko Kościelne na udzielenie dotacji na świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na 2022 rok na linii komunikacyjnej: Lipowe Pole Plebańskie -Skarżysko-Kamienna oraz Majków- Skarżysko-Kamienna. Kwota udzielonej przez Gminę dotacji to 47 803zł.
  2. Pisma Powiatowego Centrum Rozwoju Edukacji z 10 i 17 lutego 2022 roku w sprawie przeniesienia planu wydatków pomiędzy paragrafami w łącznej kwocie 27 678,03zł na wypłatę odprawy dla nauczyciela (24 276zł), na szkolenie pracowników z zakresu pierwszej pomocy (3 311,05zł) i na dodatkowe wynagrodzenie roczne nauczycieli (90,98zł).
  3. Pisma Domu Pomocy Społecznej z dnia 11 lutego 2022 roku w sprawie przeniesienia pomiędzy paragrafami w ramach wydatków rzeczowych kwoty 10 000zł.
  4. Pisma Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 z dnia 8 lutego 2022 roku  w sprawie przeniesienia kwoty 3 120zł pomiędzy paragrafami na szkolenie pracowników z zakresu udzielania pierwszej pomocy.
  5. Pism Zespołu Szkół Samochodowo-Usługowych z dnia 7 i 15 lutego 2022 roku w sprawie przeniesienia planu na dodatkowe wynagrodzenie roczne nauczycieli pomiędzy rozdziałami w kwocie 1 600zł oraz zabezpieczenia kwoty 1080zł na szkolenie pracowników z zakresu udzielania pierwszej pomocy.
  6. Pisma Zespołu Placówek Edukacyjno- Wychowawczych z dnia 17 lutego 2022 roku w sprawie przeniesienia pomiędzy paragrafami kwoty 3900zł na szkolenia pracowników z zakresu udzielania pierwszej pomocy.
  7. Przeniesienia z rezerwy ogólnej kwoty 5,58zł na zwrot dotacji otrzymanej z budżetu państwa na niepopłatną pomoc prawną, co wynika z pisma Wojewody Świętokrzyskiego z dnia 10 lutego 2022 roku, który po rozliczeniu dotacji wzywa Powiat do zwrotu dotacji w związku z nieodpracowaniem przez jednego z adwokatów wymaganych godzin pomocy.
  8. Pisma Zarządu Dróg Powiatowych z dnia 23 lutego 2022 roku w sprawie przeniesienia kwoty 27 000zł pomiędzy paragrafami na wypłatę odszkodowania zasądzonego przez Sąd Rejonowy w Skarżysku-Kamiennej.
  Zarząd Powiatu głosował za podjęciem  powyższej uchwały.



b.      zatrudnienia Dyrektora Centrum Obsługi Placówek w Skarżysku-Kamiennej, załącznik nr 3.
 
Wicestarosta Pani Anna Leżańska przedstawiła uchwałę dotyczącą zatrudnienia Dyrektora Centrum Obsługi Placówek w Skarżysku-Kamiennej, Wicestarosta  wskazała, że zatrudnia się Pana Rafała Miernika na stanowisko Dyrektora Centrum Obsługi Placówek w Skarżysku-Kamiennej od 1 marca 2022 roku na czas nieokreślony.
Zarząd Powiatu podjął powyższą uchwałę.
 
 
c.       upoważnienia pana Janusza Maciejewskiego- Dyrektora Zespołu Szkół Technicznych im. Armii krajowej w Skarżysku-Kamiennej. załącznik nr 4.
 
Członek Zarządu Pani Katarzyna Bilska,  zapoznała Zarząd z treścią ww. uchwały i wskazała, że upoważnia się Pana Janusza Maciejewskiego – Dyrektora Zespołu Szkół Technicznych im. Armii Krajowej w Skarżysku-Kamiennej do dokonania w imieniu Powiatu Skarżyskiego wszelkich czynności związanych z realizacją projektu pod nazwą „Zagraniczne praktyki zawodowe -kwalifikacje, kompetencje, doświadczenia” w ramach programu „Erasmus+”, który jest reprezentowany i prowadzony przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji w Warszawie.
Zarząd Powiatu głosował za podjęciem  ww. uchwały.
 
 
 
Ad. pkt 2. Przyjęcie Sprawozdania z realizacji zadań wykonywanych przez  Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Skarżysku – Kamiennej z zakresu administracji rządowej za rok 2021 sprawozdań,  załącznik nr 5.
 
Wicestarosta – Pani Anna Leżańska przedstawiła sprawozdanie z realizacji zadań wykonywanych przez Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Skarżysku-Kamiennej z zakresu administracji rządowej za rok 2021 przygotowany przez Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Skarżysku-Kamiennej.             
Wicestarosta poinformowała, że, Zespół wykorzystał środki finansowe w kwocie
484 072,90 zł, w tym z dotacji z budżetu Wojewody 484 072,90 zł.                                             
W okresie sprawozdawczym w Powiatowym Zespole zatrudnionych było 16 osób w ramach umowy o pracę oraz umowy cywilnoprawnej.                                                                
Kontynuując Pani Anna Leżańska dodała, że do Zespołu złożono łącznie 1561 zł wnioski w sprawie wydania orzeczeń: o niepełnosprawności, stopniu niepełnosprawności oraz w sprawie wydania orzeczeń ze wskazaniem do ulg i uprawnień.                                         
Wydano ogółem 1538  orzeczeń o niepełnosprawności, stopniu niepełnosprawności i wskazaniu do ulg i uprawnień oraz umorzeniu postępowania. Ponadto powołano 316 składów orzekających, wniesiono 120 odwołań od orzeczeń o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności, oraz wydano 336 legitymacji  poświadczające niepełnosprawność i 236 kart parkingowych.                                              Mniejsza ilość złożonych wniosków, wydanych orzeczeń, legitymacji i kart parkingowych jest skutkiem wprowadzenia ustawy z dnia 31 marca 2020 r. zmianie  ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem Covid-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw, która wydłuża ważność orzeczeń oraz kart parkingowych do 60 dni od dnia odwołania przez Rząd stanu pandemii lub stanu zagrożenia epidemicznego.
Zarząd Powiatu przyjął powyższe sprawozdanie.
 

 
Ad. pkt 3. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
 
Członek Zarządu Pani Katarzyna Bilska przedstawiła pismo dyrektora Zespołu Szkół Transportowo Mechatronicznych w Skarżysku-Kamiennej dotyczące prośby o zwiększenie środków w budżecie w związku z koniecznością wykonania w szkole następujących remontów:
  • wymiany ogrodzenia od strony ul. Legionów oraz furtki i  pierwszej bramy wjazdowej, (przewidywany koszt wymiany ogrodzenia to 20 tys. zł i około 7 tys. zł wymiana furtki
  • i bramy),
  • położenia kostki brukowej na odcinku od bramy wjazdowej nr 1 do wejścia głównego do szkoły -  koszt około 12 tys.
Członek Zarządu Pani Katarzyna Bilska poinformowała także, że w szkole w ramach środków z projektu unijnego zakończono remont sali mechatronicznej.                        
Sala ta składała się z dwóch części i wyremontowana został tylko ta właściwa służąca pod maszyny CNC. Prace remontowe w pozostałej części pomieszczenia zostały wykonane z budżetu szkoły, w tym m.in.  demontaż  i utylizacji starych słupów oświetleniowych wraz ze zużytymi skorodowanymi lampami – koszt demontażu wyniósł 2 000,00 zł. Pismo stanowi załącznik nr 6.
  Zarząd Powiatu zdecydował, że powróci do tematu remontu w Zespole Szkół Transportowo-Mechatronicznych w Skarżysku-Kamiennej w momencie pozyskania środków ze sprzedaży nieruchomości położonych przy ul. Legionów w Skarżysku-Kamiennej.
 
 
Członek Zarządu Pani Katarzyna Bilska przedstawiła pismo Wydziału Edukacji, Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki dotyczące planowanego naboru na rok szkolny 2021/2022 dla młodzieży i dorosłych, dla których Powiat Skarżyski jest organem prowadzącym.
Ponadto Członek Zarządu Pani Katarzyna Bilska poinformowała, że konieczne jest podjęcie przez Zarząd Powiatu decyzji w zakresie kierunków kształcenia.  liczby oddziałów klas pierwszych (dot. arkusza majowego) w poszczególnych szkołach, dla których powiat skarżyski jest organem prowadzącym oraz określenia liczebności oddziałów szkółdla młodzieży oraz szkół dla dorosłych.  Pismo stanowi załącznik nr 7.
Zarząd Powiatu zdecydował, że do decyzji w zakresie liczby oddziałów w danej szkole powróci w późniejszym terminie. Zarząd wskazał, że na obecnym etapie można przyjąć założenie, że klasy będą 30-osobowe jednozawodowe i 2-zadowodwe tylko
w przypadku, gdy będą liczyły 34 osoby. Zarząd zatwierdził także zaproponowane przez poszczególne dyrekcje szkół kierunki kształcenia. 
 
 
Członek Zarządu Pani Katarzyna Bilska powróciła do tematu związanego z zapewnieniem finansowania dla nauczycieli obsługujących strzelnicę wirtualną w Zespole Szkół Transportowo Mechatroniczbnych. W związku z tym przedstawiła pismo dyrektora ZSTM informujące, że po przeprowadzonych w tej sprawie negocjacjach z instruktorami ustalona został stawka 40 zł brutto za godzinę. Pismo stanowi załącznik nr 8.
  Zarząd Powiatu wyraził zgodę na stawkę 40 zł brutto za godzinę dla instruktorów prowadzących zajęcia. Zarząd określił także wymiar godzin w miesiącu na udostępnienie strzelnicy tj.: 28 godzin miesięcznie w tym 20 godzin dla szkół, które prowadzą działalność dydaktyczno-wychowawczą w dziedzinie obronności państwa i 8 godzin dla organizacji pozarządowych.
 
 
Wicestarosta Pani Anna Leżańska poinformowała, że Wydział Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej, ze w związku z zadaniem inwestycyjnego pn.: ”Budowa przyłączy wodociągowych do obiektów należących do Powiatu Skarżyskiego tj.: Zespołu Placówek Resocjalizacyjno-Wychowawczych przy ul. Legionów 131 oraz Zespołu Szkół Transportowo- Mechatronicznych przy ul. Legionów 119” została wykonana dokumentacja kosztorysowo-wykonawcza na wykonanie w/w przyłączy. Koszt wykonania przyłączy przedstawiasię następująco: ZPR-W – 93.000,00 zł, ZST-M – 44.000,00 zł. ponadto przyłącze wodociągowe w ZPR-W zostało uwzględnione we wniosku złożonym w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład, edycja II, jako usunięcie kolizji przyłącza wodociągowego z boiskiem sportowym. Wicestarosta wskazała, że konieczne jest zabezpieczenie środków na wykonanie przyłącza do ZST-M  oraz o wszczęcie procedury mającej na celu wyłonienie wykonawcy. Pismo stanowi załącznik nr 9.
Zarząd Powiatu zdecydował, że powróci do kwestii związanej z wykonaniem przyłącza do Zespołu Szkół Transportowo-Mechatronicznych w II kwartale 2022 r.     
 
 
Wicestarosta Pani Anna Leżańska przedstawiła pismo Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej dotyczące zmiany warunków wynajmu lokalu i zastosowania preferencyjnych warunków dla organizacji prowadzącej działalność w sferze pożytku publicznego tj. Stowarzyszenia Lepsze Skarżysko.                                                                                
Wicestarosta wskazała, ze umowa Nr 49/IM/2020 z dnia 24 lutego 2020 r. na najem lokalu Nr 235 w budynku przy ul. Sikorskiego 20 zawarta została na czas określony  tj. od 01.03.2020 r. do 28.02.2023 r.
Ponadto w związku z  planowanym remontem  ww. budynku oraz przeniesieniem  do niego Powiatowego Urzędu Pracy konieczne będzie przeniesienie części najemców do innych lokali lub rozwiązanie dotychczas obowiązujących umów.       
Jednocześnie należy zauważyć, że Zarząd Powiatu na posiedzeniu w dniu 9 lutego 2022 r. podjął decyzję o zwiększeniu opłat związanych z utrzymaniem budynku przy  ul. Sikorskiego 20 dla najemców lokali użytkowych. Pismo stanowi załącznik nr 10.
Zarząd Powiatu nie przychylił się do prośby Stowarzyszenia i nie zdecydował się na wynajem lokalu na preferencyjnych warunkach.
 
 
Wicestarosta Pani Anna Leżańska przedstawiła pismo Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej dotyczące wydanie kserokopii wyceny nieruchomości ozn., jako działki nr 4662/5 i nr 4663/2, zlokalizowanej w Suchedniowie przy ul. Sportowej 3 na prośbą Fundacji Św. Marcina Patria et Misericordia.                                                              
Wicestarosta dodała, ze Wydział IM na podstawie art. 156 ust. 1a Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami w dniu 07.02.2022r. przesłał odmowę przekazania całości operatu szacunkowego, który został wykonany w celu określenia wartości rynkowej na potrzeby sprzedaży, natomiast Wnioskodawca został poinformowany, że treść operatu szacunkowego może zostać udostępniona w celu przejrzenia oraz sporządzenia z niego notatek i odpisów, o ile jest to uzasadnione ważnym interesem prawnym zainteresowanego. Ponadto zgodnie z art. 156 ust. 3 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami: „Operat szacunkowy może być wykorzystywany (...) przez okres 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (…)”. Wspomniany operat szacunkowy został wykonany w czerwcu 2020r.  Wnioskodawca w dniu 11 lutego br. złożył telefonicznie ustny wniosek o udostępnienie w/w operatu na podstawie Ustawy o dostępie do Informacji Publicznej. Pismo stanowi załącznik nr 11.                                                                                                                      
Zarząd Powiatu zdecydował o przekazaniu kserokopii operatu szacunkowego wykonanego w czerwcu 2020 r., o który prosił  Wnioskodawca.
 
 
Wicestarosta Pani Anna Leżańska poinformowała, że zgodnie z Umową IM/49/2019 zawartą w dniu 25 czerwca 2019r., firma Alternator Sp. z o.o., przedłożyłado akceptacji Raport podsumowujący rozliczenie osiągniętych korzyści za IV kwartał 2021 roku. Raport  zawiera:
  • 1) rozliczenie Punktów Poboru Energii Elektrycznej, wdrożono 15 zmian taryf oraz 6 zmian mocy umownej,
  • 2) rozliczenie kompensacji energii biernej, wykonane zostały układy kompensacji energii biernej w 5 PPE (budynek biurowy przy ul. Plac Floriański 1,  siedziba Starostwa przy
  • ul. Konarskiego 20, II LO im. A. Mickiewicza przy ul. Piłsudskiego 50, Powiatowy Urząd Pracy przy ul. 1-go Maja 105, Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych przy ul. Szkolna 15),
  • 3) rozliczenie Punktów Poboru Ciepła, wdrożono 4 zmiany mocy umownej energii cieplnej.
Łączne oszczędności za IV kwartał 2021 roku wyniosły:
  • 1) dystrybucja energii elektrycznej: 7 242,95 zł netto,
  • 2) kompensacja energii biernej: 8 879,00 zł netto,
  • 3) zmiany mocy zamówionych ciepła sieciowego: 8 095,89 zł netto,
  • 4) razem: 24 217,84 zł netto z czego 50%: 12 108,92 zł netto (14 893,97 zł brutto z VAT).
 
Wicestarosta Pani Anna Leżańska  dodała, ze Wydział Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej potwierdza dane zawarte w przedstawionym raporcie. Pismo stanowi załącznik nr 12.
Zarząd Powiatu zaakceptował przedłożony przez Wydział Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej raport.
 
 
Starosta Pan Artur Berus przedstawił pismo Naczelnika OSP w Suchedniowie dotyczące wparcia finansowego ze strony powiatu skarżyskiego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Suchedniowie w związku z planowanym zakupem średniego wozu bojowego. Środki na ten cel będą pozyskiwane także z gminy Suchedniów oraz Ministerstwa Spraw Wewnętrznych. Pismo stanowi załącznik nr 13.
Zarząd Powiatu zdecydował, że w chwili obecnej nie jest możliwe przekazanie na powyższy cel środków finansowych z budżetu powiatu skarżyskiego.
 
 
Starosta Pan Artur Berus poinformował, że Komisja Oświaty, Zdrowia i Pomocy Społecznej na posiedzeniu 14 lutego 2022 r. nawiązując do obchodów 80. Rocznicy powołania Armii Krajowej, przed pomnikiem AK upamiętniającym postać gen. Antoniego Hedy Szarego jednogłośnie przyjęła wniosek, aby w tym miejscu na stałe umocowana została flaga narodowa. Pismo stanowi załącznik nr 14.
Zarząd Powiatu podjął decyzję o zorganizowaniu spotkania z władzami Gminy Skarżyska-Kamiennej w powyższej sprawie.
 
 
Starosta Pan Artur Berus przedstawił pismo Starosty Powiatu Starachowickiego Piotra Ambroszczyka kierowane do Marszałka Województwa Świętokrzyskiego Andrzeja Bętkowskiego dotyczące planowanego przebiegu korytarza europejskiej trasy rowerowej Euro Vello 11.                                                                                                             
Starosta Powiatu Starachowickiego wnioskuje o poparcie dla koncepcji wyboru ostatecznego przebiegu trasy w północno-wschodniej części województwa świętokrzyskiego uwzgledniającego następujące miejscowości: Szydłowiec- Skarżysko Kościelne- Skarżysko –Kamienna – Suchedniów – Michniów – Bodzentyn - Święta Katarzyna – Krajno-Górno-Wola Jachowa.
Ponadto Starosta Powiatu Starachowickiego wystąpił z propozycją zorganizowania spotkania w  powyższej sprawie. Pismo stanowi załącznik nr 15.
Zarząd Powiatu przychylił się do propozycji wskazanych w ww. piśmie.
 
 
Starosta Pan Artur Berus powrócił do tematu petycji mieszkańców Lipowego Pola Plebańskiego w sprawie budowy chodnika w miejscowości Lipowe Pole Plebańskie.
Starosta poinformował, że odbędzie się w powyższej sprawie spotkanie z mieszkańcami w najbliższy czwartek 24 lutego 2022 r.                                                               
Zarząd Powiatu wskazał, że w spotkaniu z mieszkańcami miejscowości Lipowe Pole Plebańskie udział weźmie Pan Tadeusz Bałchanowski Członek Zarządu Powiatu oraz Pan Marek Czyż Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych.
 
 
Członek Zarządu Pan Tadeusz Bałchanowski przedstawił Zarządowi porozumienie zezwalające firmie Biuro Projektowo – Wykonawcze „Drogi i ulice” Zenon Kubicki z siedzibą w Zgórsku do reprezentowanie Zarządu Dróg Powiatowych w związku z opracowaniem dokumentacji  projektowej dla zadania pn.: „Przebudowa przejazdu kolejowo– drogowego kategorii D w km 136,765 w miejscowości Wołów”. Porozumienie stanowi załącznik nr 16.
W związku z przedłożonym dokumentem Zarząd Powiatu przeprowadził głosowanie, za opowiedzieli się Starosta Skarżyski Pan Artur Berus, Pan Tadeusz Bałchanowski Członek Zarządu Powiatu, Pani Katarzyna Bilska - Członek Zarządu Powiatu i  Pan Adam Ciok Członek Zarządu Powiatu. Wicestarosta Pani Anna Leżańska wstrzymała się od głosu.
Większością głosów Zarząd Powiatu zaakceptował treść ww. porozumienia i zobowiązał Starostę Skarżyskiego Pana Artura Berusa oraz Pana Tadeusza Bałchanowskiego Członka Zarządu Powiatu do jego podpisania.
 
 
Na tym zakończono posiedzenie.
 
 
          Protokołowała                                                                   Przewodniczący Zarządu
Anna Radzimirska-Lange                                                                    Artur Berus


Podpisy Członków Zarządu Powiatu:
  1. A. Leżańska
  2. K. Bilska
  3. T. Bałchanowski
  4. A. CioK
  
 
 
Załączników 16:
 
  • Załącznik nr 1 – lista obecności na posiedzeniu Zarządu Powiatu,
  • Załącznik nr 2 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie wprowadzenia zmian  w budżecie powiatu na 2022 rok,
  • Załącznik nr 3 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie zatrudnienia Dyrektora Centrum Obsługi Placówek w Skarżysku-Kamiennej.
  • Załącznik nr 4 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie upoważnienia pana Janusza Maciejewskiego- Dyrektora Zespołu Szkół Technicznych im. Armii krajowej w Skarżysku-Kamiennej.
  • Załącznik nr 5 – Sprawozdanie z realizacji zadań wykonywanych przez  Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Skarżysku – Kamiennej z zakresu administracji rządowej za rok 2021 sprawozdań.
  • Załącznik nr 6 – pismo dyrekcji ZSTM z dnia 21.02.2022r.,
  • Załącznik nr 7 – pismo wydziału Edukacji, Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki 21.02.2022r.,
  • Załącznik nr 8 – pismo dyrekcji ZSTM z dnia 21.02.2022r.,
  • Załącznik nr 9 – pismo Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej z dnia 16.02.2022r.,
  • Załącznik nr 10 – pismo Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej z dnia 17.02.2022r.,
  • Załącznik nr 11 – pismo Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej z dnia 15.02.2022r.,
  • Załącznik nr 12 - pismo Wydziału Inwestycji, Mienia i Obsługi Gospodarczej z dnia 22.02.2022r.,
  • Załącznik nr 13 – pismo naczelnika OSP w Suchedniowie z dnia 16.02.2022r.,
  • Załącznik nr 14 – pismo Przewodniczącej Komisji Oświaty, Zdrowia i Pomocy Społecznej z dnia 06.02.2022r.,
  • Załącznik nr 15- pismo Starosty Starachowickiego z dnia 15.02.2022r.,
  • Załącznik nr 16 – porozumienie  z dnia 23.02.2022 r.
  Protokół (705kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Anna Radzimirska-Lange (23 lutego 2022)
Opublikował: Olga Łukomska (11 marca 2022, 14:11:56)

Ostatnia zmiana: Olga Łukomska (14 marca 2022, 10:50:01)
Zmieniono: Błąd pisarski

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 966